Posted by: bogpan | декември 4, 2008

Един истински Граф в Интернет

Истински Граф? В България. Невероятно, но факт. Познавам истински Граф.

И Вие го познавате. Той е човекът, който списва блога „ Графът“

Следва чистосърдечно да си призная, че към него не мога да се обърна

така, както е прието в Интернет, а само на Вие. Предствяте ли си обръщението

ти – Графът? Аз не мога. Може би се дължи на литературата, която обичах

като дете да чета. В нея неизменно присъстваше граф. Вие също сте я чели.

Няма да изброявам заглавия, само ще кажа, че в една от  последните

прочетени книги също има граф. Книгата е на Ерик-Еманюел Шмит и се казва

„ Синът на Ной“ Разбира се, сега няма да преразказвам книгата, но понеже

темата е Графът ще си позволя, съвсем мъничко.

Действието се развива през войната. Семейство Дьо Сюли укриват детето

на семейство от Брюксел от преследване. Бащата на детето е обикновен шивач и

като отплата за грижите и за убежището предлага на графа единственото нещо,

което има ценност за него – изработените костюми.  Детето вече видяло красивите

дрехи на графа е силно притеснено от тази постъпка на баща си. Но какво се случва…

„ – Моля Ви, запазете запазете безценните си съкровища, може да Ви послужат.“

– репликата е на графа.

„ –  Татко ще ме научиш ли да шия?

Иска ми се да правя съкровища. Като теб. „

Край за книгата. Нима до сега не сте забелязали, уважаеми блогъри същия

подход ? Ерудирани са доста хора. Но желание да предизвикат да се „ шие“

много малко са успявали. Затова ми простете за този дълъг и несвойствен за мен

прозаичен текст, но такъв може да бъде инспириран само от един  истински Граф.

Графът, който всички познавате.

Честит рожден ден, г-н Графе ! Дано още дълги години да будите  копнежа

за „ безценни съкровища“.

http://vascont.wordpress.com/

Responses

  1. bogpan, благодаря ти! Искренно ме развълнува!Да си жив, здрав и много щастлив!

  2. Трогнат съм до дъното на душата си, не зная какво да кажа.
    Благодаря, благодаря, с цялото си сърце благодаря!

  3. Муниконтин Радвам се, уважаеми, че ви е допаднал този несръчен опит от моя страна.
    Просто поводът е блестящ. Благодаря за пожеланията. Нека така да бъде и за Вас.

  4. г-н Графе – Noblesse oblige.
    Това е единственото, което аз съм в състояние да приема, като такова. Много повече ми беше в главата, но изглежда ми е по-лесно да го изкажа , отколкото да напиша.
    Аз съм единствения, който следва да благодари.
    За тази възможност.
    Още веднъж, много, много здраве и живот!

  5. В тоя ред на мисли мога да кажа, че харесвам старци, защото детството ми премина под знака на разни Олд Шетърхенд, Олд Шуърхенд…
    Графе, Графе, много ни радвате!
    Довечера обещавам да си пиша и с моя електронен дядо. Ама истински да си пиша. Само с него, музиката също ще спра.

  6. И тук
    Честит Рожден Ден, Графе!
    Вие сте си нашият Граф – превърнахте уърдпрес (бг) в дрорец и ние много ви се радваме и Ви благодарим за това 🙂

  7. Какво по-хубаво от това , че Графът има толкова много приятели. Ето и още желаещи да си пишат с “ електронния дядо“ и то без музика.
    Чудесно!

  8. 🙂 Графът е граф, а аз си имам друг електронен дядо с мустаци и безброй вицове 🙂

  9. Аз съм закъсняла… ако знаех по-рано, днес нямаше да пропусна да честитя наживо… ама то с тая малка хала смогва ли се 😉

    Господин Графе, бъдете жив и здрав и щастлив баща на нашата много любима то4ка 🙂 Вие не сте никакъв електронен дядо, а просто съвременна версия на Д’Артанян, още двадесет години по-късно 😉

    За мен е чест…

  10. и от мене още един поздрав 🙂
    Чуден, чу-ден ни е Графа 🙂


Вашият коментар

Категории

